Davetkar Olun, Kayıt Alın ve Etkileşime Geçin!

Müşterilerinizi ve potansiyel müşterilerinizi standınıza davet edip etkileşim kurmaya özen gösterin. Özellikle potansiyel müşterilerinizden aldığınız bilgileri kayıt altına almanız ve saklamanız oldukça önemlidir. Misafirlerinizle etkileşime geçtiğiniz sırada fiziki olarak bir arada olmanın da etkisiyle sorularınızı yöneltmeniz ve taleplerini anlamanız mümkündür. Bu nedenle etkileşime geçtiğiniz esnada müşterilerinizin ihtiyaçlarını anladığınızdan ve gerekli bilgileri daha sonra ulaşabileceğiniz biçimde sakladığınızdan emin olun.

Sıkı Çalışmanızı Gösterin!

Harika standınızın her santimini planlamak için aylar harcadınız ve şimdi bunu sergileme zamanı! Müşterilerin ihtiyaç duydukları tüm bilgilere sahip olmalarını ve daha fazlasını istemelerini sağlamayı hedefleyin. Ekibinizin ruhunu ve kurum kültürünüzü yansıtmak için standınızdaki müşterilerinize nazik davranmalı, ürününüzün kalitesi konusunda onları ikna etmeli ve çalışma şeklinizi onlara doğru biçimde aktarabilmelisiniz.