Hedeflerinizi Belirleyin!
Deneyimli sektör profesyonelleri olarak, FESPA Eurasia için hedeflerinizi şimdiden belirleyin. Stratejilerinizi desteklemek için hedeflerinizin aynı derecede güçlü olduğundan emin olmalısınız. Farkındalık, değerlendirme, satışa dönüştürme ve elde tutma yöntemleri, hedef ve stratejinizin odağında olmalı. Mevcut veritabanlarınızı analiz edin ve erişiminizi genişletmek istediğiniz noktaların farkında olun. Hedeflerinizin açık olması önemlidir, fuar esnasında toplayacağınız verilerle yapacağınız işlemleri şimdiden belirlemeli ve bu verileri ölçme yeteneğinizi şimdiden planlamalısınız. Hedeflerinize ulaşmanızın önündeki engelleri iyi belirleyin ve gerçekçi çözümlerinizi oluşturun.
Pazarlamaya Önem Verin!
Bir katılımcı olarak afiş, web sayfasına uygun görsel veya e-posta yoluyla hedef kitlenize pazarlama aktiviteleri gerçekleştirin. Sosyal medya, tek bir tıklamayla müşterilerinizle ve daha geniş bir kitleyle bağlantı kurmanın anahtarıdır. Pazarlama çalışmalarınızda zamanlamaya büyük önem vermeli, hedef kitlenizin ürün ve hizmetlerinizi anlayacağı içerikler oluşturmaya özen göstermelisiniz. Anketler oluşturabilir, teknik incelemelerinizi yayınlayabilir ve müşterilerinizle deneyimlerinizi bu kanallardan paylaşabilirsiniz.
Müşterilerinizi Davet Edin!
Müşterilerinizi e-posta, doğrudan posta, telefon, sosyal medya veya başka yollarla fuar alanına davet edin. Fuar öncesinde gerçekleştireceğiniz etkili tanıtım faaliyetleri ve kampanyalarla potansiyel müşterilerinizi hareketlendirebilirsiniz.