• Fuara Hazırlanırken

    Hedeflerinizi Belirleyin!

    Deneyimli sektör profesyonelleri olarak, FESPA Eurasia için hedeflerinizi şimdiden belirleyin. Stratejilerinizi desteklemek için hedeflerinizin aynı derecede güçlü olduğundan emin olmalısınız. Farkındalık, değerlendirme, satışa dönüştürme ve elde tutma yöntemleri, hedef ve stratejinizin odağında olmalı. Mevcut veritabanlarınızı analiz edin ve erişiminizi genişletmek istediğiniz noktaların farkında olun. Hedeflerinizin açık olması önemlidir, fuar esnasında toplayacağınız verilerle yapacağınız işlemleri şimdiden belirlemeli ve bu verileri ölçme yeteneğinizi şimdiden planlamalısınız. Hedeflerinize ulaşmanızın önündeki engelleri iyi belirleyin ve gerçekçi çözümlerinizi oluşturun.

    Pazarlamaya Önem Verin!

    Bir katılımcı olarak afiş, web sayfasına uygun görsel veya e-posta yoluyla hedef kitlenize pazarlama aktiviteleri gerçekleştirin. Sosyal medya, tek bir tıklamayla müşterilerinizle ve daha geniş bir kitleyle bağlantı kurmanın anahtarıdır. Pazarlama çalışmalarınızda zamanlamaya büyük önem vermeli, hedef kitlenizin ürün ve hizmetlerinizi anlayacağı içerikler oluşturmaya özen göstermelisiniz. Anketler oluşturabilir, teknik incelemelerinizi yayınlayabilir ve müşterilerinizle deneyimlerinizi bu kanallardan paylaşabilirsiniz.

    Müşterilerinizi Davet Edin!

    Müşterilerinizi e-posta, doğrudan posta, telefon, sosyal medya veya başka yollarla fuar alanına davet edin. Fuar öncesinde gerçekleştireceğiniz etkili tanıtım faaliyetleri ve kampanyalarla potansiyel müşterilerinizi hareketlendirebilirsiniz.

  • Fuar Esnasında

    Davetkar Olun, Kayıt Alın ve Etkileşime Geçin!

    Müşterilerinizi ve potansiyel müşterilerinizi standınıza davet edip etkileşim kurmaya özen gösterin. Özellikle potansiyel müşterilerinizden aldığınız bilgileri kayıt altına almanız ve saklamanız oldukça önemlidir.  Misafirlerinizle etkileşime geçtiğiniz sırada fiziki olarak bir arada olmanın da etkisiyle sorularınızı yöneltmeniz ve taleplerini anlamanız mümkündür. Bu nedenle etkileşime geçtiğiniz esnada müşterilerinizin ihtiyaçlarını anladığınızdan ve gerekli bilgileri daha sonra ulaşabileceğiniz biçimde sakladığınızdan emin olun.

    Sıkı Çalışmanızı Gösterin!

    Harika standınızın her santimini planlamak için aylar harcadınız ve şimdi bunu sergileme zamanı! Müşterilerin ihtiyaç duydukları tüm bilgilere sahip olmalarını ve daha fazlasını istemelerini sağlamayı hedefleyin. Ekibinizin ruhunu ve kurum kültürünüzü yansıtmak için standınızdaki müşterilerinize nazik davranmalı, ürününüzün kalitesi konusunda onları ikna etmeli ve çalışma şeklinizi onlara doğru biçimde aktarabilmelisiniz.

  • Fuar Sonrasında

    Üç Gün Kuralını Takip Edin!

    İstatistikler fuarların %80’inde takip yapılmadığını söylüyor! Fuar sonrası takibiniz için gerekli planlamayı önceden yapın! Fuardan sonraki 2-3 gün içerisinde potansiyel müşterilerinizle iletişime geçmelisiniz!

  • Tavsiyeler

    Fuar öncesinde standınız ve karşılaşabileceğiniz diğer aksaklıklarla ilgili risk planlarınızı oluşturmanız, öngörülerinizi gerçekçi bir şekilde belirlemeniz ve değerlendirmeniz çok önemlidir. Doğru hedef, uygulama ve yeterince pazarlama faaliyeti yaptığınız ve nitelikli personellerle çalıştığınız takdirde fuarınızın başarılı geçmemesi için hiçbir neden olmayacak!